Contact
030 751 0932
Langerakbaan 167, 3544 PE Utrecht
Di - Do 10:00 - 18.00
Vr 10:00 - 20:00
Za 10:00 - 18.00
030 751 0932
Langerakbaan 167, 3544 PE Utrecht
Di - Do 10:00 - 18.00
Vr 10:00 - 20:00
Za 10:00 - 18.00
Nira Beauty Center
Langerakbaan 167
3544 PE Utrecht
1. Toepasselijkheid algemene voorwaarden
1.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op iedere transactie tussen Nira Beauty Center en de cliënt waarop Nira Beauty Center deze algemene voorwaarden van toepassing heeft verklaard en voor zover deze voorwaarden door beide partijen uitdrukkelijk en schriftelijk geen afwijking is vastgelegd.
1.2 Steeds is van toepassing de versie van de algemene voorwaarden zoals die geldt ten tijde van het tot stand komen van de transactie.
1.3 Indien een bepaling van de algemene voorwaarden geheel of gedeeltelijk vernietigbaar wordt, blijven de overige bepalingen volledig van toepassing. Partijen zullen dan in overleg treden om een nieuwe bepaling overeen te komen. Bij de totstandkoming van een nieuwe bepaling wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met het doel en strekking van de vernietigde bepaling.
2. Inspanningen Schoonheidssalon
2.1 De schoonheidsspecialiste van Nira Beauty Center zal de behandelingen naar beste inzicht, vermogen en in overeenstemming met de eisen van goed vakmanschap uitvoeren en op grond van de op dat moment bekende stand der wetenschap.
2.2. De cliënt zorgt ervoor dat alle gegevens, die redelijkerwijs van belang kunnen zijn voor een goede uitvoering van de behandeling tijdig aan schoonheidsspecialiste worden verteld.
2.3 De schoonheidsspecialiste van Nira Beauty Center is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook, ontstaan doordat de cliënt is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens.
2.4 De schoonheidsspecialiste van Nira Beauty Center zal de cliënt inlichten over de financiële consequenties van de wijziging van de behandeling.
3. Afspraken
3.1 De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaand aan de afspraak aan de schoonheidssalon melden.
3.2 Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag Nira Beauty Center het gehele honorarium voor de afgesproken behandeling aan de cliënt berekenen.
3.3 Indien de cliënt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt mag de schoonheidsspecialiste de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele honorarium van de behandeling aan de cliënt doorberekenen.
3.4 Indien de cliënt bij meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aankomt, mag de schoonheidsspecialiste de gehele afspraak annuleren en toch het gehele honorarium van de behandeling aan de cliënt doorberekenen.
3.5 Nira Beauty Center moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vierentwintig uur voorafgaand aan de afspraak aan de cliënt melden.
3.6 Beide partijen hoeven zich niet aan de verplichting van artikel 3.1 tot en met 3.6 te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en de jurisprudentie daarover zegt.
4. Betaling
4.1 Nira Beauty Center vermeldt alle prijzen van de behandeling en de producten zichtbaar in de salon.
4.2 De gemelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
4.3 Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
4.4 De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant te voldoen.
4.5 Nakoming eisen van eventuele schrijffouten in de prijs zijn uitgesloten.
4.6 Betaling dient in contanten plaats te vinden. Betaling met creditcard is uitgesloten.
5. Persoonsgegevens & Privacy
5.1 De cliënt voorziet de schoonheidsspecialiste voor de/ bij de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de schoonheidsspecialiste aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandeling.
5.2 De schoonheidsspecialiste neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op en verwerkt deze op een klantenkaart.
5.3 De schoonheidssalon behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt zorgvuldig volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. De privacygegevens van de cliënt wordt voor geen andere doeleinden gebruikt dan de uitvoering van de transactie.
6. Geheimhouding:
6.1 De schoonheidsspecialiste is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling in de schoonheidssalon.
6.2 Informatie geldt als vertrouwelijk indien dit door de cliënt is medegedeeld of als de informatie van dien aard is dat deze als vertrouwelijk kan worden aangenomen.
6.3 De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak de schoonheidsspecialiste verplicht de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.
7. Aansprakelijkheid:
7.1 Nira Beauty Center is niet aansprakelijk voor schade van welke aard dan ook, ontstaan doordat de uitvoerende behandelaar gehandeld heeft aan de hand van onjuiste en/of onvolledige informatie verstrekt door de cliënt over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.
7.2 Nira Beauty Center is niet aansprakelijk voor beschadiging, verlies of diefstal van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegebracht naar de salon.
8. Klachten
8.1 Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet de klacht zo spoedig mogelijk, doch binnen vijf werkdagen na ontdekking mondeling als zowel schriftelijk gemeld worden aan de eigenaar van Nira Beauty Center en de behandelende schoonheidsspecialiste.
8.2 De schoonheidssalon moet de klager binnen 5 werkdagen adequaat antwoord geven.
8.3 Indien een klacht over de behandeling gegrond is zal Nira Beauty Center de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar heeft gemaakt.
8.4 Indien Nira Beauty Center en de klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever, mediator of de geschillencommissie van de brancheorganisatie schoonheidsverzorging te noemen de ANBOS. De uitspraak van de geschillencommissie is voor beide partijen bindend.
9. Garantie
9.1 Nira Beauty Center geeft de cliënt één week (te weten: 7 dagen) garantie op de behandelingen en producten.
9.2 Deze garantie vervalt, indien:
– De cliënt op de hoogte is gebracht door de schoonheidsspecialiste over het resultaat van de behandeling en de tijdsduur van het effect van de behandeling of producten;
– De cliënt andere producten dan door de schoonheidsspecialiste geadviseerde producten heeft gebruikt;
– De cliënt de adviezen voor thuisverzorging niet heeft opgevolgd;
– De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen vijf werkdagen heeft opgevolgd;
– De cliënt de producten niet volgens het advies van de schoonheidsspecialiste heeft gebruikt;
– De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.
10. Beschadiging en/of diefstal
10.1 Nira Beauty Center heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien, de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt.
10.2 Nira Beauty Center meldt diefstal altijd bij de politie.
11. Behoorlijk gedrag
11.1 De cliënt behoort zich in de salon te gedragen volgens algemene aanvaarde normen.
11.2 Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft de schoonheidsspecialiste van Nira Beauty Center het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren zonder opgaaf van redenen.
13. Personeel
13.1 Nira Beauty Center heeft het recht om zonder vooroverleg met de cliënt bepaalde werkzaamheden te laten verrichten door medewerkers, indien Nira Beauty Center dit voor een goede uitvoering van de behandeling wenselijk oordeelt.
14. Cadeaubonnen
14.1 Cadeaubonnen van Nira Beauty Center zijn, na datum van afgifte maximaal geldig tot de datum zoals vermeldt in de bon.
15. Specialisatie
15.1 Afhankelijk van uw zorgverzekeraar en de polisvoorwaarden worden een aantal behandelingen geheel of gedeeltelijk vergoed.
15.2 De cliënt betaalt het gehele honorarium van de behandeling aan de schoonheidsspecialiste.
15.3 De schoonheidsspecialiste zorgt voor een factuur met daarop de juiste informatie voor de zorgverzekeraar.
15.4 De cliënt is zelf verantwoordelijk voor het indienen van de declaratie bij de zorgverzekeraar.
15.5 De cliënt dient zelf rekening te houden met het eigen risico bedrag van hun zorgverzekeraar.
15.6 Nira Beauty Center is op geen enkele manier verantwoordelijk voor het verder afhandelen van de declaratie aan de zorgverzekeraar.
16. Toepasselijk recht
16.1 Op elke overeenkomst tussen Nira Beauty Center en de cliënt is het Nederlandse recht van toepassing.
16.2 De algemene voorwaarden zijn gepubliceerd op de website van Nira Beauty Center.
16.3 Ingeval van uitleg van de inhoud en strekking van de algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend.
16.4 Van toepassing is steeds de laatst gepubliceerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.
17. Disclaimer
17.1 Alle e-mail berichten (inclusief bijlagen), facturen e.d. van Nira Beauty Center zijn met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Nira Beauty Center geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht (inclusief bijlagen) rechten worden ontleend.
030 751 0932
info@nirabeauty.nl
Di - Za 10:00 - 18.00
Langerakbaan 167
3544 PE Utrecht
Gratis parkeren mogelijk